صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           همکاری           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   مدال فیروزه با قاب نقره ای نگین دار (کد 30102)
مدال فیروزه با قاب نقره ای نگین دار (کد 30102) کد محصول: 30102 مدال سنگ فیروزه نیشابور
قيمت 250000ریال
مدال فیروزه با قاب نقره ای نگین دار (کد 30102)


همراه با قاب نقره ای نگین دار

ارسال پستی از نیشابور به سراسر کشور

مشخصات خاص این محصول:

فریم (قاب) از جنس نقره و نگین دار بوده و با ضمانت عرضه میگردد.

اندازه: 3*1.5 سانتی متر

رنگ فیروزه: فیروزه ای روشن

تصاویر: تصاویر زیر مربوط به این محصول می باشد:

از گذشته هاي بسيار دور تاكنون بسياري از مردم بر اين باور بوده و هنوز هم هستند كه «فيروزه سنگي است كه براي انسان و به خاطرآرامش او آفريده شده است » حتي امروز نير در دنياي مد باوجود تعدد و تنوع جواهرات ، فيروزه با آن رنگ آسماني و سحر آميزش علاقه و اعتقاد بسياري از مردم را به خود جلب كرده و از محبوبيت خاصي برخوردار است .
در بسياري از فرهنگهاي قديم و جديد ، از فيروزه به عنوان سنگي مقدس و طلسم خوشبختي و خوش شانسي ياد شده است . صنايع دستي ساخته شده از فيروزه نير كه در طي كاوشهاي باستانشاسي در كشور مصر ، در مقبره هايي مربوط به سه هزار سال پيش از ميلاد مسيح يافت شده است ، قديمي ترين گواه بر اين مطلب است و نشان مي دهد كه مصريان باستان ، فيروزه را گوهري معنوي و مقدس مي دانستند .
پادشاهان ايران باستان ، از گوهرهاي آبي آسماني مانند فيروزه ، براي تزئينات دست و گردن استفاده مي كردند و براين باور بودند كه اين گوهر خوش رنگ آنها را در برابر مرگ غير طبيعي يا به قولي ، «اجل معلق » محافظت خواهد كرد از اين رو تغيير رنگ گوهرهاي به كار رفته در گردن بندها و دستبندهاي آنها ، خوش يمن نبوده و علامت خطري براي شخص استفاده كننده از آن به شما مي رفت ، اما امروزه بر كسي پوشيده نيست كه عواملي همچون نور٬ مواد آرايشي ، گرد و غبار و چربي و ميزان HP پوست و برخي عوامل شيميايي ديگر ، باعث تغيير رنگ فيروزه مي شوند كه هيچ كدام از آنها نيز زنگ خطري براي استفاده كننده از اين سنگ قيمتي و زيبا نيست .

این سنگ از فسفات آلومین به رنگ فیروزه ای غده ای شکل تشکیل می شود.

ماده رنگی موجود در آن از مس و آهن است. بیشتر فیروزه ها در شکاف سنگ هایی یافت می شوند که منابع غنی از آلومینیوم هستند.

تغییر رنگ در فیروزه در نتیجه تابش نور آفتاب، تبخیر آب طبیعی موجود در آن، پاکی و کدورت هوا و برخورد چربی و مواد شیمایی با آن صورت می گیرد. به همین دلیل، بهتر است در هنگام شستن دست ها، انگشتر فیروزه را از انگشت بیرون آورده شود.

فیروزه دارای خلل و فرج طبیعی است که آن ها را با تزریق مواد پلاستیکی می پوشانند و فیروزه را سخت می کند . هم چنین به دلیل خلل و فرج فراوان در توده فیروزه، برای خوش رنگ کردن آن از نمک های مس و آنیلین استفاده می نمایند.



خواص و فواید

نگاه به فیروزه چشم را تقویت می کند و استفاده از سرمه آن و هم چنین گذاشتن آن بر روی چشم ها برای تقویت چشم و درمان بیماریهای چشمی مفید است. گذاشتن فیروزه بر روی چاکرای گلو برای درمان گلو درد، تقویت تارهای صوتی و درمان بیماری های ریوی و تنفسی موثر می نماید.

فیروزه قلب را تقویت می کند وسعه صدر می دهد. این سنگ، افسردگی های روحی و روانی و هم چنین ناراحتی های عصبی را درمان می کند و باعث آرامش می شود.

استفاده از انگشتر و یا گردن بندی از آن، برای دور کردن انرژی های منفی به ویژه چشم زخم و آثار آن بسیار مناسب است. این سنگ مانند ، عقیق، حرز بسیار مهمی در برابر حوادث و بلایا به شمار می رود و برای آسان شدن کارها و رونق در کسب و کار بسیار مفید می نماید.

فیروزه به رنگ‌هاي آسمان نيلگون، آبي، سبز و سفيد يافت می‌شود.

فیروزه از معدود سنگی‌هایی است که زنده است.

مظهر خلوص، محافظ و نگهبان جسم و روح، درک زمان، خوش شانسي، جذب احساست منفي، جهت باز نمودن چشم سوم، جلوگيري از جادوي سياه و امواج منفي، حامي مسافر، دور کننده جانوران موزي و مقابله با عفونت‌ها.

خواص تقويتی فیروزه :

قلب، سينه، دستگاه تنفسي، چشم‌ها، گردش خون، گلو، مثبت گرايي، جذب مواد غذايي، نيروي درون و فعال سازي آن‌ها، صداقت، مهره‌ها، الهامات.

تسکين درد با فیروزه:

سر، عضلاني و استخواني، گوش.

خواص سنگ درمانی فیروزه:

اختلالات مجرای تنفسي، يبوست، استرس، و ترس، گاستريت، آنورسکي، زخم معده، مسمومیت‌های خوني، افسردگي، عوارض عملکرد نادرست کبد و غدد، برونشیت مزمن، سرفه، بيماري‌هاي ويروسي، التهابات گلو و فک و ريه‌ها، زخم‌هاي پوستي، انسدادها، گرفتگي.


 تاریخ: 1390/07/14   مشاهده : 576
 
    ویترین محصولات
 

   پربازدیدترین ها
انگشتر تیتانیوم گل رز طلایی A919 انگشتر تیتانیوم گل رز طلایی A919
گردنبند ماه تولد آذر گردنبند ماه تولد آذر
گردنبند انيس الدوله گردنبند انيس الدوله
گردنبند ماه تولد آبان گردنبند ماه تولد آبان
انگشتر تیتانیوم گل رز نقره ای A918 انگشتر تیتانیوم گل رز نقره ای A918
گردنبند مرواريد سفيد گردنبند مرواريد سفيد
گردنبند love طرح 20 گردنبند love طرح 20
گردنبند مروارید و فیروزه (اصلی) گردنبند مروارید و فیروزه (اصلی)
دستبند تیتانیوم رز نقره ای K197 دستبند تیتانیوم رز نقره ای K197
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
»کل محصولات:  2425
»بازدید های امروز : 16
»بازدیدهای دیروز : 7
» بازدید کل :388062
 
طراحی شده توسط تیم برنامه نویسی میدا